For å gi trygghet når du kjøper fra oss, tilbyr vi en rekke garantier og en enkel returtjeneste hvis et produkt er skadet osv.
GGM Gastro gir deg mulighet til å returnere varer innen 14 dager etter mottak.
Vær oppmerksom på at GGM Gastro gir sin returtjeneste frivillig. En lovfestet angrerett på 14 dager gjelder utelukkende for forbrukere og ikke for kommersielle kjøpere.
Ta kontakt med vårt kundeserviceteam på reklamation@ggmgastro.com for å bytte varene dine. De vil gi deg en returseddel som må festes på utsiden av varene eller den returnerte pakken for å behandle returen. Forsendelser som returneres uten returseddel kan være gjenstand for betydelige behandlingsforsinkelser.
Vi ordner gjerne returtransport på din regning for varer sendt av en speditør. Ta kontakt med kundeservice for detaljer om kostnadene. Du må alltid sende inn et bilde av de forsvarlig emballerte varene før transport av en speditør av forsikringsmessige årsaker.
Hvis du returnerer en vare DPD eller UPS levert, kan du returnere varene ved å bruke din leveringstjeneste.
I motsetning til vanlig får du refusjon av kjøpesummen hos oss etter å ha mottatt varen under følgende betingelser.
Vilkår for returtjenesten
- Returen må kunngjøres senest 14 dager etter mottak av varen med ggmgastro. Du kan gjøre dette via e-postadressen reklamation@ggmgastro.com eller vår telefonkundeservice.
- Returen må bekreftes av en servicemedarbeider i ggmgastro (skriftlig).
- Varene skal være ubrukte og uskadet. Hvis produktet består av ulike deler, skal produktet være komplett.
- Varene må pakkes i originalforsendelsesemballasjen for å være trygge for transport.
- Varene pakkes som original (beskyttelsesfilm, beskyttelsesmateriale, surringsstropper osv.).
- Spesielle konstruksjoner, B-varer, artikler anskaffet enkeltvis etter kundens forespørsel, og reservedeler er unntatt fra returtjenesten.
- Kunden bærer kostnadene og transportrisikoen for returtransporten.
Behandlingsgebyr:
- Ekspedisjonsgebyret inkluderer kostnadene for mottak, kontroll og lagring av varene.
- Dersom returen er forespurt til og med syv dager etter mottak av varene og deretter bekreftet, tar ikke ggmgastro et ekspedisjonsgebyr.
- Fra den 8. dagen vil 25 % av nettoverdien av den returnerte varen (men ikke mer enn 120- EUR) bli trukket fra refusjonsbeløpet for returbehandlingen.
Garanti for reservedeler:
1 års produsentgaranti på reservedeler fra fakturadato. Gassdrevne apparater, og de som ikke er utstyrt med støpsel, må kobles til av en tekniker. En tekniker må stille inn parametrene under den første idriftsettelse av kjøleskap og frysere.
Manglende samsvar vil føre til at garantien blir ugyldig. Teknikerens faktura må oppbevares i garantiperioden.
Følgende materialer er ekskludert fra garantikrav: Glassmaterialer, tetninger, tetningsmateriale, keramikk, brannleire og slitedeler som termiske elementer.
Vi tilbyr en rekke forsendelsesmetoder.
Uforsikret
Uforsikret - 0,00 € - 6-7 virkedager, etter pakking og forlot lageret til GGM Gastro Tyskland.
Forsikret
Forsikret - 9,90 € - 6-7 virkedager, etter pakking og forlot lageret til GGM Gastro Tyskland.
Kostnader for levering innen Europa er tilgjengelig på forespørsel.
Kostnader for levering utenfor Europa er tilgjengelig på forespørsel.
Vennligst dra nytte av vår omfattende tekniske tjeneste.
Du kan stole på vårt landsdekkende nettverk av teknikere!
Hvis du har spørsmål, har vi et nettverk av mer enn 500 teknikere som kan gi ekspertfaglig bistand.
Vi hjelper deg gjerne hvis du trenger en reservedel til et produkt du har kjøpt hos oss. Vi har et stort antall reservedeler på lager.
Vi har utmerkede kontakter med våre produsenter slik at vi kan lagerføre et stort utvalg av reservedeler med raske leveringstider.
Du kan også ta ut reservedelsgaranti når du kjøper produktene våre.
Vi streber alltid etter å gi deg den beste prisen. Gi oss imidlertid beskjed hvis du finner et identisk produkt til en lavere pris. Fyll ut dette skjemaet, så kontakter vi deg så snart som mulig med et nytt tilbud. Vi vil garantert tilby deg en lavere pris.*
*Dette tilbudet gjelder kun hvis bevis på den lavere prisen er oppgitt. Det ekskluderer salg, restsalg, B-lager (GGM Gastro Denmark APS) og brukte varer.
Für eine lange Lebensdauer unserer Produkte ist die regelmäßige Pflege Grundvoraussetzung. Bitte beachten Sie daher die Wartungs- und Pflegehinweise in den Bedienungsanleitungen.
Hier finden Sie unsere Hinweise zur richtigen Produktpflege.
undersøkelsen
i Norge
PCI DSS-sikkerhetsstandard og sertifisert betalingsmetode
Vårt tilbud er ikke rettet mot forbrukerne. Vær oppmerksom på at produktbeskrivelser (i form av farge, form og kvalitet), og priser kan endres uten varsel.